ManagementKonsulenterne

     

Virksomhedsprofil

Telecom-udbydere skruer op for gebyrerne - Vi mener  

Produkter og ydelser

Juni 2006

I flere artikler i pressen den seneste tid har man kunnet læse, at teleselskaberne er begyndt at skrue op for gebyrer og afgifter. Der har fra selskabernes side været sat meget fokus på billige samtalepriser, billige SMS'er, lave oprettelsesomkostninger osv., så selskaberne må jo hente pengene ind andetsteds. Her kommer gebyrerne og afgifterne ind - gebyrer for papirregninger, øgede abonnementsafgifter, øgede opkaldsafgifter og meget mere. Og betaling for et opkald, selv om det er optaget eller der ikke svares. Så det kan virkeligt betale sig at holde øje med regningerne.

Hvad værre er, flere steder viser det sig, at virksomheder betaler for linier, de ikke bruger. Tidligere tiders tunge telefontrafik og mange linier er i dag ofte erstattet af bredbåndsforbindelser, Internet-
kommunikation, web-hoteller og e-mail, men telefonsystemet er ikke droslet tilsvarende ned. Også her kan det betale sig at holde øje med regningerne - bruger man egentlig det, man betaler til?

Har man ikke selv overskud til at kigge regningerne (og udstyret) igennem, findes der firmaer og enkeltpersoner, som har det som speciale - og oven i købet giver forslag til ændringer til det bedre. Hvis det kunne være en god idé, kan ManagementKonsulenterne og The Institute for Independent Business sætte dig i forbindelse med nogle.

Som med så mange andre ting, gælder det også for telecom-
omkostningerne - en besparelse slår direkte igennem på bundlinien.

Henrik Svava Mortensen
ManagementKonsulenterne aps

 

 
Partnere og netværk  
Vi mener  
Tilbage til forsiden  
   
 
 
ManagementKonsulenterne aps
Ranunkelvej 14
2820 Gentofte

Tlf.   39 65 55 22
Fax 39 65 58 22
www.manakon.dk
info(at)manakon.dk