ManagementKonsulenterne |
||||
Telecom-udbydere skruer op for gebyrerne - Vi mener | ||||
Juni
2006
I flere artikler i pressen den seneste tid har man kunnet læse, at teleselskaberne er begyndt at skrue op for gebyrer og afgifter. Der har fra selskabernes side været sat meget fokus på billige samtalepriser, billige SMS'er, lave oprettelsesomkostninger osv., så selskaberne må jo hente pengene ind andetsteds. Her kommer gebyrerne og afgifterne ind - gebyrer for papirregninger, øgede abonnementsafgifter, øgede opkaldsafgifter og meget mere. Og betaling for et opkald, selv om det er optaget eller der ikke svares. Så det kan virkeligt betale sig at holde øje med regningerne. Hvad
værre er, flere steder viser det sig, at virksomheder betaler for
linier, de ikke bruger. Tidligere tiders tunge telefontrafik og mange
linier er i dag ofte erstattet af bredbåndsforbindelser, Internet- Har man ikke selv overskud til at kigge regningerne (og udstyret) igennem, findes der firmaer og enkeltpersoner, som har det som speciale - og oven i købet giver forslag til ændringer til det bedre. Hvis det kunne være en god idé, kan ManagementKonsulenterne og The Institute for Independent Business sætte dig i forbindelse med nogle. Som
med så mange andre ting, gælder det også for telecom- Henrik
Svava Mortensen
|
||||
Partnere og netværk | ||||
Vi mener | ||||
Tilbage til forsiden | ||||
ManagementKonsulenterne
aps Ranunkelvej 14 2820 Gentofte Tlf. 39 65 55 22 Fax 39 65 58 22 www.manakon.dk info(at)manakon.dk |
||||